Kupuj taniej po wakacjach do -60%. Sprawdź nasze wyjątkowe promocje.
Menu
+48724244909 esklep@emkameble.pl PL / zł
Język
Waluta
Logowanie / Rejestracja

Reklamacje i zwroty.

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione meble dotarły do Ciebie jak najszybciej. Dbamy również o to by były odpowiednio zabezpieczone do transportu. Jednakże w sporadycznych przypadkach może wystąpić uszkodzenie podczas transportu lub brakujący element, którego producent nie dołączy do paczki. Jeśli przydarzy Ci się taka sytuacja, postępuj w następujący sposób:

 

JEŻELI STWIERDZIŁEŚ WADY FABRYCZNE LUB BRAK ELEMENTU:

 

Zgłoszenie reklamacji.

Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny klikając w przycisk poniżej. Podaj szczegółowy opis wady lub uszkodzenia mebla oraz dołącz zdjęcia uszkodzonego elementu. Jeśli doszło także do uszkodzenia opakowania w trakcie transportu, konieczny będzie protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej.

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

Dane potrzebne przy zgłoszeniu reklamacji:

- numer zamówienia (podawany w e-mailach dotyczących zamówienia),

- nazwa reklamowanego mebla (podawana w e-mailach dotyczących zamówienia),

- kod towaru (podawany w e-mailach dotyczących zamówienia),

- numer elementu (podawany w instrukcji montażu dołączonej do opakowania),

- dokładny opis wady lub uszkodzenia,

- zdjęcia uszkodzonego elementu,

- protokół uszkodzenia od firmy kurierskiej w przypadku uszkodzenia w trakcie transportu.

Bez tych informacji nie będziemy w stanie rozpatrzyć Twojej reklamacji. W razie potrzeby poprosimy o uzupełnienie informacji w późniejszej korespondencji, ale pierwszym krokiem jest dostarczenie pełnych danych.

Wypełniony protokół reklamacyjny wraz z załącznikami prosimy przesłać na adres: esklep@emkameble.pl

Klienci zarejestrowani mogą zgłosić reklamację z poziomu swojego konta w panelu klienta zakładka Reklamacje.

 

Rozpatrzenie i realizacja reklamacji:

Po złożeniu reklamacji otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail. Nasi specjaliści bezzwłocznie przeanalizują Twoją reklamację i postarają się jak najszybciej ją rozpatrzyć. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach w procesie reklamacyjnym. W przypadku potrzeby, nasi specjaliści mogą poprosić o dodatkowe informacje, które będą niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli reklamowana jest uszkodzona lub brakująca część i Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, wyślemy ją do Ciebie na nasz koszt tak szybko, jak tylko otrzymamy ją od producenta. Prosimy o cierpliwość, ponieważ czasami konieczne jest wyprodukowanie nowych elementów. Jeśli uważasz, że wymiana lub dodanie nowego elementu nie będzie problematyczne, możesz zmontować mebel i korzystać z niego zgodnie z przeznaczeniem.

W przypadku mebli tapicerowanych, nasi specjaliści ocenią, czy konieczna jest wizyta serwisu producenta. W takim przypadku umówią termin wizyty u Ciebie w domu i postarają się dokonać naprawy mebla na miejscu, jeśli będzie to możliwe. Termin wizyty serwisu jest ustalany indywidualnie i zależy od dostępności technicznej i logistycznej serwisu producenta. Może być również konieczne wyprodukowanie niezbędnych elementów przed wizytą serwisu. Ważne jest, że możesz nadal korzystać z mebli do czasu wizyty serwisantów.

Jeśli masz pytania dotyczące reklamacji, prosimy o kontakt pod adresem esklep@emkameble.pl lub telefonicznie pod numerem 724 244 909

 

JEŻELI CHCESZ ODSTĄPIĆ OD UMOWY I ZWRÓCIĆ MEBLE:

 

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli kiedy kupujący jest osobą fizyczną oraz dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Od dnia 1 stycznia 2021 r. prawo to dotyczy również umów zawartych od tego dnia przez klienta będącego osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Klient może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia można pobrać klikając w przycisk poniżej.

 

OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU

 

Pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru, która wynika z jego korzystania w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Należy jednak zaznaczyć, że prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku następujących umów:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów, prosimy o kontakt pod adresem esklep@emkameble.pl lub telefonicznie pod numerem 724 244 909.

Oświadczenie o odstąpieniu prześlij na nasz adres e-mail: esklep@emkameble.pl

Po zarejestrowaniu przesłanego oświadczenia, poinformujemy Cię o dalszym procesie postępowania wysyłając informację w wiadomości zwrotnej na Twój adres e-mail.

Pokrywasz całkowity koszt transportu zwracanego towaru.

Jeśli masz problem ze zorganizowaniem transportu zwracanego mebla, to napisz do nas a pomożemy Ci w jego zorganizowaniu.

 

 

Opublikowano: