FAQ - najczęściej zadawane pytania.
1. Dlaczego dostawa i realizacja zamówienia jest taka długa?
Realizacja zamówienia i czas dostawy zależą od wybranego typu produktu. Poszczególne informacje zawarte są na karcie wybranego towaru. Niektóre towary produkowane są na zamówienie, co może powodować wydłużony termin realizacji.
Zapewniamy, że dbamy o to aby zamówione meble docierały do naszych klientów w najkrótszym możliwym czasie.
2. Dlaczego koszty dostawy w niektórych przypadkach są wyższe?
Koszt dostawy na terenie całego kraju jest zależny od ilości zamówionych mebli, ich wagi i objętości. Na wysokość kosztów ma również wpływ wybrany przez Ciebie rodzaj dostawy i zaczyna się od 70 zł.
Koszt całkowity dostawy Twojego zamówienia podany jest w koszyku.
3. Kto zajmuje się dostawą i wniesieniem mebli?
Przesyłki dostarczane są przez wyspecjalizowane firmy kurierskie. Usługę wniesienia możesz zamówić klikając w odpowiedni link w wiadomości e-mail jaką otrzymasz od firmy kurierskiej po nadaniu przesyłki.
Koszt usługi wniesienia zależny jest od wagi przesyłki.
4. Jak zapakowane są produkty?
Towary dostarczane są w opakowaniach fabrycznych producenta. W przypadku mebli skrzyniowych są to paczki kartonowe posiadające odpowiednie zabezpieczenia wewnątrz paczki. Meble tapicerowane pakowane są w grubą folię oraz karton zabezpieczjący krawędzie mebla.
Monitorujemy na bierząco stan przesyłek wysyłanych do naszych klientów aby wykluczyć możliwość uszkodzenia paczki w transporcie.
5. Co w przypadku uszkodzenia towaru przez kuriera?
Z należytą starannością dbamy o to by meble były odpowiednio zabezpieczone do transportu. Jednak w sporadycznych przypadkach może wystąpić uszkodzenie podczas dostawy. Jeśli stwierdziłeś uszkodzenie w trakcie odbioru przesyłki, koniecznie sprawdź stan towaru i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń spisz z kurierem protokół uszkodzenia.
Jeśli uszkodzone było tylko opakowanie, a towar nie jest uszkodzony lub uszkodzenie nie jest istotne, możesz przyjąć przesyłkę i cieszyć się z możliwości korzystania z zakupionych mebli. Uszkodzony mebel należy zareklamować wysyłając wypełniony formularz reklamacyjny na nasz adres e-mail.
Dołożymy wszelkich starań aby dostarczyć Ci reklamowany towar jak najszybciej.
6. Jak złożyć reklamację?
Uszkodzony mebel należy zareklamować wysyłając wypełniony formularz reklamacyjny na nasz adres e-mail.
Po przesłaniu formularza wraz z załącznikami otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail. Nasi specjaliści bezzwłocznie przeanalizują Twoją reklamację i postarają się jak najszybciej ją rozpatrzyć.
Szczegółowy opis zgłoszenia reklamacji znajdziesz na stronie Reklamacje i zwroty w stopce strony lub klikając w podany link.
Dołożymy wszelkich starań aby reklamowane meble lub poszczególne elementy zostały Ci dostarczone jak najszybciej.
7. Jak zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu zakupionego towaru należy wypełnić i przesłać na nasz adres e-mail oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Szczegółowy opis dotyczący zwrotu towaru znajdziesz na stronie Reklamacje i zwroty w stopce strony lub klikając w podany link.
Po zarejestrowaniu przesłanego oświadczenia, poinformujemy Cię o dalszym procesie postępowania wysyłając informację w wiadomości zwrotnej na Twój adres e-mail.